суббота, 3 декабря 2011 г.

"საქართველო ჩემი სამშობლოა"

(ნიმუში)
ვიქტორინა - კონკურსის ეტაპები.
1. ეტაპი.
პრიზი მაყურებლისთვის -  "ყველაზე ორიგინალური პასუხი"
კითხვა: "ვინ არის ჩემი წინაპარი ჩემთვის - მხოლოდ სიამაყის სიმბოლო თუ მაგალითი, რომელსაც გზამკვლევად მივიჩნევ?"

ერთ-ერთი ორიგინალური პასუხი:
























2. ეტაპი.
"შეხვედრა წარსულთან"
წარმოიდგინეთ, რომ თქვენ ხართ (...... ისტორიული პირი) და ცხოვრობთ (....საუკუნეში). რას ურჩევთ XXI ს-ის ქართველ ახალგაზრდებს?

ნიმუში:
























 3. ეტაპი.
"რას გვიამბობს რუკა?"
 აქ აუცილებელია მცირე ზომის რუკები

მოსწავლეთა პასუხი. (ნიმუში)

  





















 
4. ეტაპი.
"შეაფასეთ პიროვნება."
აქ ნებისმიერ ცნობილ პიროვნებას შეაფასებენ წინასწარ მოცემული კითხვარის მიხედვით. მაგ:
1. როდის მოღვაწეობდა?


2. რა იყო მისი მიზანი?
3. როგორი იყო მისი მოქმედების გეგმა?
4. ვის ინტერესებს გამოხატავდა იგი?
5. მიაღწია თუ არა მიზანს? რატომ?
6. ხასიათის რომელი თვისება დაეხმარა მას მიზნის მიღწევაში?
7. რომელი თვისება არ მოგეწონათ მის ხასიათში? რატომ?
8. ჩამოთვალეთ მისი საქმიანობის ძირითადი შედეგები.
9. გამოხატეთ თქვენი დამოკიდებულება მისი მიზნებისა და მიზნის მიღწევის საშუალებების მიმართ.
10. შეაფასეთ მისი როლი და მნისვნელობა ისტორიაში თავისი დროისათვის და მისი გავლენა შემდგომ თაობებზე.



5. ეტაპი.
"შეადგინეთ მოთხრობა"
აქ ნებისმიერი ლეგენდის სიტყვებს მივცემთ და თვითონ უნდა შეადგინონ მოთხრობა სწორად. მაგ:
ქუჯი. ფარნავაზი. მამასახლისი. ირემი. აზო. მცხეთა. სამეფო ტახტი. ოქრო. ბრძოლა. რეფორმები. (დავალების მაქს. ქულაა 10. თითო სწორად შედგენ. წინადადება 1 ქ.)

პასუხის ნიმუში:






















6. ეტაპი. 
"ტესტები"
ეს თქვენს გემოვნებასა და მიზნებზეა დამოკიდებული.

7. ეტაპი.
"გამოიცან თარიღი."
აქაც თქვენზეა, რომელიც გნებავთ ის თარიღი მიეცით. მოსწავლეებმა უნდა შეძლონ და გაიხსენონ რა მოხდა ამ წელს და რა ამბებია მასთან დაკავშირებული.

 პასუხის ნიმუში:




















8. ეტაპი.
" ბლიც კითხვები"
მოსწავლემ უნდა შეძლოს 1 წთ.-ში უპასუხოს რაც შეიძლება ბევრ კითხვას. რამდენ კითხვასაც უპასუხებს იმდენ ქულას მიიღებს.
























9. ეტაპი. 
"ასოციაციობანა"
მოსწავლემ უნდა შეძლოს მოცემულ სიტყვაზე გაიხსენოს მასთან დაკავშირებული რაც შეიძლება ბევრი სახელი, ადგილი, თარიღი, მოვლენა და ა. შ. რამდენ სწორ პასუხსაც შეძლებს იმდენ ქულას მიიღებს..

 პასუხის ნიმუში:




















და ა. შ. სათამაშო ეტაპების მოფიქრება მასწავლებლის ფანტაზიაზეა დამოკიდებული....

აღნიშნული გეგმით ჩატარებული კონკურსები რუსთავის მე-13 საჯარო სკოლაში:





კონკურსის მონაწილენი, რომლებიც უკვე კურსდამთავრებულნი არიან.




მარტივი კუსტარული ემბლემები



















  








Комментариев нет:

Отправить комментарий